Mandals Allé 16C, Middelfart, Denmark

Tlf.: 70 60 15 74

Hvis du gerne vil opsige dit abonnement hos os, så ring til os på 70 60 15 74. Vi træffes alle hverdage mellem kl. 9 og kl. 17.

Vi hjælper dig med at komme godt videre, hvis dit abonnement skal skifte ejer, så klarer vi også det.

Vil du opsige dit abonnement?

Inden du ringer vil vi gerne bede dig have dit kundenummer parat. Du kan finde dit kundenummer i øverste højre hjørne af din regning.

Husk, at det kun er ejeren af nummeret, dvs. den kontraktansvarlige, der kan opsige abonnementet.

Inden du ringer

Da dit abonnement er forudbetalt og uden binding, vil du ikke modtage flere regninger. Abonnementet udløber, når den gældende periode, den gældende måned, udløber. Derefter kommer vi og fjerner antennen fra dit tag og den boks, vi har installeret indenfor.

Efter opsigelsen

Hvis dit abonnement ikke længere passer til dit forbrug, kan du altid skifte til et med flere eller færre Mbit. Bare ring, så skal vi nok få dig skiftet til det rigtige abonnement.

 

Hvis du er i tvivl om, hvor mange Mbit, du har brug for, kan du læse vores guide her. Du er også altid velkommen til at ringe og tage en snak med os om dit forbrug.

Har du brug for et andet abonnement?